پنل پیامک برندک

چگونه یک آگهی اینترنتی خوب داشته باشیم

چگونه یک آگهی اینترنتی خوب داشته باشیم

آگهی اینترنتی

مهمترین بخش یک آگهی، Title یا عنوان آگهی است.

اما چگونه یک عنوان مناسب برای آگهی خود انتخاب کنیم؟
تنها هدف شما از درج آگهی، معرفی کسب و کار خود و رونق بخشی آن است.
این مهم در دنیای فعلی اینترنت، تنها به یک وسیله ممکن است. گوگل Google و البته شبکه های اجتماعی.

تنها توسط معرفی آگهی های خود در موتورهای جستجوی اینترنتی،در گوگل و یاهو، که مهمترین گوگل است، قادر به معرفی و رونق بخشی فوری به کسب و کار خود هستید.

اما عنوان آگهی شما مهمترین و مورد پسندترین قسمت برای موتور جستجوی گوگل می باشد.

بنابراین در انتخاب آن نهایت دقت را بکار ببرید.

مثال: فردی قطعه زمین فروشی در مشهد دارد. آیا عنوان "فروش" برای این آگهی مناسب است؟

قطعا پاسخ منفی است. با چنین عنوانی هرگز موفق به فروش اینترنتی زمین خود نخواهید شد.

بهترین انتخاب ممکن برای عنوان عبارت است از: زمین فروشی در مشهد

مثال: آگهی استخدام برای "بازاریاب لوازم تزییناتی ساختمان با پورسانت عالی"

آیا عنوان "استخدام" یا "استخدام بازاریاب لوازم تزییناتی ساختمان" مناسب است؟

پاسخ منفی است. بهترین عناوین ممکن عبارتند از "استخدام بازاریاب" یا "استخدام بازاریاب با پورسانت عالی"

توجه داشته باشید که عنوان بایستی تا حد ممکن کوتاه، واضح، جذاب و فاقد اشتباه املایی باشد.

آیا عنوان "کپسول اتفاع حریق" باعث تشویق شما برای خرید آن از فروشنده خواهد شد؟

قطعا پاسخ منفی است. زیرا فروشنده کالایی که املای درست کالای خود را نمی داند قطعا مورد اعتماد نیست. اما عنوان "کپسول اطفاء حریق" مسلما باعث تشویق بیننده به دیدن آگهی مربوطه خواهد گردید.

عکس یا تصویر

بخش مهم دیگر آگهی، عکس یا تصویر مرتبط با آگهی است.

یک تصویر با کیفیت که تمام سایز صفحه را در برگیرد با فرمت jpg,png حداکثر 200-300 کیلو بایت است. توصیه ما استفاده از فرمت های png و jpg می باشد.

بنابراین با انتخاب یک تصویر واقعی از کالا یا خدمات خود یا تصویر مرتبط با آن، بیننده را تشویق به خواندن آگهی خود نمایید.

تحقیقات نشان داده است که آگهی های دارای تصویر مناسب، مرتبط و زیبا، 80 درصد بیشتر از سایر آگهی ها، بیننده را به خود جذب می نماید.

توضیحات آگهی

توضیحات آگهی، بخش مهم دیگر آگهی است.

توضیحات باید در عین کوتاه و مختصر بودن، اطلاعات کاملی از کالا یا خدمات شما را ارائه نماید.

از سلام و احوالپرسی در توضیحات خودداری کنید. شماره تلفن و موبایل خود را حتی الامکان در توضیحات قرار ندهید. آنها را در فیلد مربوط به خود وارد کنید که نمایش زیباتر و مناسب تری دارد.

آدرس مکانی خود یا کسب و کارتان را در توضیحات ننویسید. آنها را در فیلدهای مربوطه به درستی و با دقت وارد کنید. فیلدهای استان و شهرستان را حتما وارد کنید. در بخش آدرس، نیاز به وارد کردن مجدد استان و شهرستان مربوطه نیست.

تو بخش توضیحات از کلمات کلیدی استفاده ننمایید.از بخش کلمات کلیدی استفاده فرمایید.

 آگهی و تبلیغات رایگان و پولی


نکته مهم دیگر این است که برای آگهی و تبلیغات خود هزینه نمایید.

تبلیغات یکی از مهمترین ارکان موفقیت در کسب و کار و تجارت امروزه است.
البته آگهی رایگان نیز وجود دارد. اما هدف از قرار دادن آن، کمک به آگهی دهند گان عبوری و سرپایی بوده است؛ نه برای شما، تاجر،کاسب،مدیر شرکت و فروشنده محترم عمده کالا و خدمات.

اطمینان داشته باشید که در آگهی غیر رایگان یا پولی، امکانات آشکار و پنهان بسیاری جهت معرفی آگهی شما یا کسب و کارتان تعبیه گردیده است؛ و جذب مخاطب در آگهی پولی بسیار بیشتر از آگهی رایگان می باشد.

آگهی های قدیمی خود را بروز نمایید زیرا بیننده بیشتری داشته اند. یعنی لینک مربوط به آگهی، تعداد کلیک بیشتری از طرف بازدید کنندگان دریافت کرده است. بنابراین در جستجو گر گوگل محبوبتر و در رتبه بالاتری قرار می گیرند.

تاریخ انتشار: 16:30 - 1398/05/17
 

نظرات بینندگان